Департамент басшысы Шымкент қаласының «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының call-center қызметкерлерімен кездесті

Мемлекет басшысының «Халық үніне құлақ асатын мемлекет» қағидатын іске асыру жөніндегі тапсырмасын орындау шеңберінде, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Шымкент қаласы бойынша департаментінің басшысы Көмекбаев Ә.А. азаматтық қоғамды мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылауға тарту жөніндегі жұмысты күшейтті.
Осыған орай, Департамент басшысы және қызметкерлері мемлекеттік мекемелердің ашықтығы мен айқындығын қамтамасыз ету мақсатында Шымкент қаласының «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының call-center қызметкерлерімен кездесті.
Кездесу барысында Департамент басшысы қала тұрғындарына сапалы консультациялық қызмет көрсету ең басты мақсат екендігін жеткізіп, қатаң бақылауда болатындығын ескертті.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Суббота 17.11.2022 12:57:03
SMS-уведомление о прописке....
salem-shym.kz