ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінде «Мемлекеттік қызмет көрсетуді бақылау- қызметтердің халыққа қолжетімділігі» тақырыбында брифинг өтті.
Брифинг барысында Агенттіктің өткен жылғы Мемлекеттік қызметтерді көрсетуді бақылау саласындағы жұмысының қорытындысы шығарылып, мемлекеттік қызметтерді көрсетуді жетілдірумәселелері талқыланды.
Мемлекеттік қызмет істері агенттігі қызметінің басым бағыттарының бірі халыққа сапалы мемлекеттік қызмет көрсетуді қамтамасыз ету болып табылады.
Агенттіктің мемлекеттік көрсетілетін қызметтер департаменті директоры Ильдар Үйсімбаевтың айтуынша Мемлекет басшылығының тапсырмасын іске асыру шеңберінде тізілімдегі мемлекеттік қызметтердің жалпы санының 90% — дан астамы электрондық форматқа ауыстырылды.
«Соңғы жылдары электрондық нысанда көрсетілген мемлекеттік қызметтердің үлесі екі есеге өсті (2017 жылғы 53,1% — дан 2020 жылы 82,9% — ға дейін). Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімдерін бұзу саны 3 еседен астам азайды (370 мыңнан 114 мыңға дейін)»- деді Ильдар Үйсімбаев.
Бұл ретте, осы бағыттағы оң өзгерістерге қарамастан, Агенттік қызметтерге қолжетімділік мониторингі шеңберінде «электрондық үкімет»порталында қолжетімсіз 54 қызметті анықтады.
Анықтама ретінде: жұмыс істемейтін қызметтердің көпшілігі келесі мемлекеттік органдардың құзыретіне тиесілі:СІМ (45,5%), Еңбекмині (21,4%), БҒМ (20,8%), ДСМ (16,2%), ІІМ (12,8%), МСМ (11,5%), АШМ (10,5%), Қаржымині (8,7%), ЦДИАӨМ (7,7%), ҰЭМ (7,1%), ЭМ (5%), Әділетмині (3,8%), РРФР (3%), ЭГТРМ (2,4%), ИИДМ (0,9%).
«Мысалы, дәрігердің қабылдауына жазылу, міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу сияқты және т.б мемлекеттік қызметтерді алу бойынша тиісті портал техникалық тұрғыда қолжетімсіз болған»- деді Ильдар Үйсімбаев.
Қызмет алушылардың өтініштерін сапалы қарау және олардың бұзылған құқықтарын қалпына келтіру Агенттіктің басым бағыттарының бірі болып табылады.
2020 жылы Агенттікке және оның аумақтық бөлімшелеріне 1442 өтініш келіп түсті.
Көрсетілетін қызметті берушілердің жер қатынастары (30%), Әлеуметтік сала (14%) және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық (11%) салаларындағы заңсыз іс-әрекеттеріне жиі шағым жасалады.
Орталық мемлекеттік органдар арасында көрсетілетін қызметті алушылар «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы (16% немесе 141), полиция (5% немесе 47) және еңбек және халықты әлеуметтік қорғау (2,2% немесе 20) қызметкерлерінің әрекеттеріне жиі шағымданады.
Жергілікті атқарушы органдар қызметкерлерінің әрекетіне 520 өтініш келіп түскен(түскен өтініштердің жалпы санының 36%).
«Агенттік тек өтініштердің негізінде 266 жоспардан тыс тексеру жүргізді, қорытындысы бойынша мемлекеттік органдардың 207 қызметкері тәртіптік жауапкершілікке тартылды. 33 лауазымды тұлға әкімшілік жауапкершілікке тартылды. 90% жағдайда қызмет алушылардың құқықтары қалпына келтірілді»-деп атап өтті Ильдар Үйсімбаев.
Жалпы, өткен жылы Агенттік бақылау функциялары шеңберінде 646 тексеру іс-шараларын жүргізді.
Мемлекеттік қызмет көрсету саласында анықталған заң бұзушылықтарды, оларды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою жөнінде 446 нұсқаулық енгізілді.
Тексеру нәтижелері бойынша қызмет берушілердің 646 қызметкері тәртіптік жауапкершілікке тартылды (әкімдіктер – 434, орталық мемлекеттік органдар мен олардың ведомстволары – 212), оның ішінде 25,5% (165) қызмет көрсетушілердің басшылық құрамына келеді.
Мемлекеттік қызмет көрсету саласында 114 мыңнан астам заң бұзушылық анықталды, оның ішінде орталық мемлекеттік органдар мен олардың ведомстволары заңнама талаптарын сақтамауда 87,5 мың фактіге, жергілікті атқарушы органдар 26,5 мың фактіге жол берген.
Анықталған олқылықтардың 80,5% -ы (91,8 мың факт) көрсетілетін қызметті алушылардан артық құжаттарды талап ету болып табылады.
Рұқсат беру мерзімдерін, тәртібін бұзғаны, сондай-ақ оларды беруден негізсіз бас тартқаны үшін әкімшілік құқық бұзушылық туралы 410 хаттама толтырылды. Қарау нәтижелері бойынша 174 лауазымды тұлға құқық бұзушылықтарға жол берген(ОМО қызметкерлері – 148, ЖАО қызметкерлері — 26).
Мемлекет кірісіне айыппұл түрінде 10,5 млн. теңге өндірілген.
Агенттіктің ұсынысы бойынша азаматтық қоғамның белсенді өкілдерінің қатысуымен «қоғамдық бақылау» институты енгізілді.
Қоғам өкілдері бақылауды визуальді түрде қарау, мемлекеттік органдар мен ұйымдарға келушілермен әңгімелесу арқылы жүзеге асырады.
2020 жылы азаматтық қоғам өкілдері мемлекеттік қызмет көрсететін 300 – ден астам нысандарда бақылауды жүзеге асырып, нәтижесінде олқылықтарды жою жөнінде 287 ұсыным енгізіліп, 9 лауазымды тұлға тәртіптік жауапкершілікке, 1-і әкімшілік жауапкершілікке тартылды.
Атқарылған 245 ұсыным қорытындысы бойынша қоғам өкілдері пост-бақылауды жүзеге асырды, қазіргі кезеңде 42 ұсыным орындалу процесінде.
Өз ұсынымдарында қоғам өкілдері қызмет көрсетушілерді өз қызметін азаматтардың әл-ауқатының деңгейін арттыруға, мемлекеттік қызметтердің ашықтығын күшейтуге, олардың адамдар мен бизнестің қажеттіліктері мен мүдделерін ескеруге шақырады.
Добавить комментарий
Воскресенье 29.10.2025 20:21:11
Мемлекеттік қызметшілердің әдептілік деңгейін арттыруға бағытталған түсіндірме семинар өтті...Воскресенье 29.10.2025 18:20:23
Мемлекеттік қызметшілерге Әдеп кодексінің талаптары түсіндірілді...Воскресенье 29.10.2025 18:17:41
Әдеп кодексінің талаптарын сақтау барлық мемлекеттік қызметшілердің міндеті...Воскресенье 24.10.2025 10:41:42
В Шымкенте рассказали о редких именах новорожденных приуроченных к праздникам...Воскресенье 23.10.2025 13:40:49
Шымкентцы получающие права впервые, могут подать заявку через мобильное приложение «ЦОН»...Воскресенье 06.10.2025 17:15:35
КАЗАХСТАНСКИЕ СТРЕЛКИ ПОКАЗЫВАЮТ СВОЁ МАСТЕРСТВО НА III ИГРАХ СТРАН СНГ ПО ПУЛЕВОЙ СТРЕЛЬБЕ!...Воскресенье 02.10.2025 13:07:09
Курьерская доставка доступна в ЦОНах Шымкента...Воскресенье 01.10.2025 12:28:16
1 октября дежурные ЦОНы Шымкента функционируют по новым адресам...Воскресенье 23.09.2025 16:19:41
Теперь проверить историю автомобиля можно через приложение «ЦОН»...Воскресенье 22.09.2025 18:20:21
Интересные имена для новорожденных в городе Шымкент...Воскресенье 20.09.2025 11:19:52
Госкорпорация системно проводит обучения по совершенствованию процессов оказания государственных услуг...Воскресенье 12.09.2025 17:03:49
В Казахстане отметят День семьи: с начала года в Шымкенте зарегистрировано около 5 тысяч браков...Воскресенье 05.09.2025 17:36:22
ЦОНы Казахстана приняли участие в республиканском челлендже #ATAZAN_AZAMAT_KZ...Воскресенье 03.09.2025 19:53:54
Жители Шымкента теперь могут оформить «Договор купли-продажи авто» в мобильном приложении «ЦОН»...Воскресенье 28.08.2025 10:37:08
В ЦОНах Шымкента стартовал челлендж #ATAZAN_AZAMAT_KZ...Воскресенье 26.08.2025 12:37:40
Жемчужная свадьба стала частью празднования 30-летия Конституции в Шымкенте...Воскресенье 18.08.2025 11:01:25
В Шымкент с 18 августа прекращает работу ЦОН №2 Енбекшинского района...Воскресенье 29.07.2025 17:05:45
Как технологии «Blockchain» повышают скорость оказания госуслуг...Воскресенье 24.07.2025 13:20:11
Центр «Таным» обучил более 4 000 сотрудников госорганов и организаций в первом полугодии 2025 года...



