1) Мемлекеттік органдардың персоналды басқару қызметтерінің қызметін үйлестіру және мониторинг жүргізу;
2) Мемлекеттік қызметтің кадр құрамы жай-күйіне мониторинг және талдау жүргізу;
3) Мемлекеттік қызмет саласында бірыңғай саясатты қалыптастыру;
4) Мемлекеттік органдардың Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет саласындағы заңнамасын сақтауына мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;
5) Жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) және шешімдеріне шағымдарын қарау Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет саласындағы заңнамасын бұзу, сондай-ақ қызметтік этиканы сақтау мәселелері бойынша;
6) Мемлекеттік органдарда мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманың, сондай-ақ қызметтік этиканың сақталуы бойынша тексерулер жүргізу;
7) Агенттіктің басшылығына лауазымды адамдарға және мемлекеттік органдарға мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманы бұза отырып қабылданған олардың шешімдерінің күшін жою туралы ұсыныстар енгізу;
8)Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексте белгіленген тәртіппен әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар жасау;
9) Департаменттің құзыреті шегінде әкімшілік істерді қарау;
10) Мемлекеттік қызмет туралы заңнаманы бақылау саласында басқа да мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау;
11) Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша мемлекеттік қызметшілер мен азаматтарға кеңес беру;
12) Қызметтік әдеп нормаларын бұзуға, оның ішінде мемлекеттік қызметке кір келтiретін тәртіптік теріс қылықтарға жол берген С-О-1, С-О-2, C-R-1, C-R-2, D-1, D-2, D-О-1, D-O-2, Е-1, Е-2, E-R-1, E-R-2 санаттарындағы мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің, сондай-ақ дербес лауазымға орналасқан әдеп жөніндегі уәкілдің тәртіптік жауаптылығын мемлекеттік қызмет iстерi жөнiндегi уәкiлеттi органның облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы әдеп жөніндегі кеңестері қарайды;
13) Электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді қоспағанда, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүзеге асыру;
14) Мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапасына мемлекеттік бақылауды жүргізу;
15) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау жүйесін жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу;
16) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторингті жүргізу;
17) Мемлекеттік органдарға, көрсетілетін қызметті берушілерге қатысты мемлекеттік қызметтерді көрсету саласындағы заңнаманың, мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттерінің талаптарын сақтау бойынша тексерулерді жүргізу;
18) Мемлекеттік қызметтерді көрсету саласындағы заңнаманы сақтау мәселелері бойынша мемлекеттік органдардың немесе лауазымды тұлғалардың іс-әрекеттеріне және шешімдеріне қатысты жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау;
19) Жеке тұлғаларға және коммерциялық емес ұйымдарға мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу жөнінде ақпараттық, консультациялық, әдістемелік қолдау көрсетеді;
20) Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына қанағаттанудың мониторингін жүзеге асыру;
21) Мемлекеттік органдармен көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын және оларды көрсету рәсімін арттыру бойынша ұсыныстарды әзірлеу;
Департаменттің сенім телефоны: 51-51-51
Добавить комментарий
Вторник 20.05.2024 10:57:27
Названы самые востребованные цифровые кадастровые услуги...Вторник 15.05.2024 19:35:19
В Шымкенте зарегистрировано около 6 тысяч браков...Вторник 13.05.2024 12:05:16
Казахстанцы предпочитают получать электронные талоны очереди в ЦОН...Вторник 08.05.2024 12:18:57
ШОНАЕВ ОНАЙ...Вторник 08.05.2024 11:56:54
День победы!...Вторник 08.05.2024 11:46:09
Хусанов Зиямат....Вторник 08.05.2024 11:41:19
Ерлік елге мұра, ұрпаққа үлгі....Вторник 08.05.2024 11:24:27
Тогамбаев Мошкал...Вторник 04.05.2024 13:14:15
Шымкентцы стали чаще регистрировать договор залога онлайн...Вторник 30.04.2024 17:52:48
График работы Шымкентских ЦОНов и СпецЦОНов в праздничные дни...Вторник 30.04.2024 11:08:38
Миграционный ЦОН г. Шымкент будет работать по субботам...Вторник 24.04.2024 19:02:27
В Шымкенте изменились правила регистрации транспортных средств и подготовки водителей...Вторник 19.04.2024 16:06:16
Қала тұрғынының құқығы қалпына келтірілді...Вторник 18.04.2024 12:08:12
Госкорпорация повысила раскрываемость нарушений более чем в пять раз...Вторник 12.04.2024 19:18:20
Филиал Госкорпорации провел акцию «Стань донором...Вторник 09.04.2024 13:43:43
Правительство для граждан» отмечает 8 годовщину со дня создания...Вторник 29.03.2024 12:21:45
Казахстанский Единый контакт-центр 1414 получил международное признание...Вторник 28.03.2024 19:23:11
Шымкент қаласында тасымалдаушы кәсіпкердің құқығы қорғалды...Вторник 28.03.2024 19:21:11
Шымкент қаласында заңды тұлғасының құқығы қорғалды...Вторник 17.03.2024 09:43:05
Служба 111: на страже интересов семьи, женщин и детей...