ШЫМКЕНТТЕ ХАЛЫҚҚА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ОРТАЛЫҚТАРЫ САПАЛЫ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУГЕ БЕЙІМДЕЛЕДІ

ШЫМКЕНТТЕ ХАЛЫҚҚА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ОРТАЛЫҚТАРЫ САПАЛЫ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУГЕ БЕЙІМДЕЛЕДІ

Шымкент қаласының кезекті Қоғамдық кеңесінде Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері Агенттігінің Шымкент қаласы бойынша департаментікөрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру бойынша бірнеше мәселелер көтерді.

Агенттіктіңмемлекеттік əлеуметтік тапсырыс шеңберінде 2019 жылға мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау бойынша қоғамдық мониторинг нәтижесіне сәйкес Шымкент қаласында бірнеше назар аударарлық мәселелер талқыланды.

Атап айтқанда,қаламыздың қызмет көрсету мекемелерінің қызметкерлеріне қатысты «қызметкерлердің біліктігі төмен», «дөрекі», «әдепсіз», «өте баяу» және т.б. сынды пікірлер білдірілген.

Сондай-ақ, сын-ескертпелердің басым бөлігі қызмет көрсету нәтижесінің сапасына көңілдері толмайтындығы атап өтілген.

Осы орайда, Кеңесте Шымкенттегі ХҚКО тікелей тұрғындармен жұмыс істейтін мамандарға сыпайылылық пен парасаттылық және әдептілік қасиеттерін арттыру бойынша треннингтерді өткізіп, жоғарғы сапалы қызмет көрсетугебағыттау бойынша бірнеше ұсыныстар айтылып, тапсырма берілді.

Қабылданған шаралар нәтижесіндемемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын арттыруымен қатар, тұрғындардың мемлекеттік органдардың қызметіне деген сенімі артуына өз септігін тигізетіне сенеміз.

 

В ШЫМКЕНТЕ ЦЕНТРЫ ОБСЛУЖИВАНИЯ НАСЕЛЕНИЯ БУДУТ АДАПТИРОВАНЫ  КАЧЕСТВЕННОМУ ОБСЛУЖИВАНИЮ

На очередном заседании Общественного совета города Шымкент департаментом Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы по городу Шымкент был поднят ряд вопросов по повышению качества оказываемых государственных услуг.

По результатам общественного мониторинга по оценке качества оказания государственных услуг за 2019 год в рамках государственного социального заказа агентства в Шымкенте были обсуждены ряд проблемных вопросов.

В частности, в отношении работников обслуживающих госорганов, организаций города были высказаны такие мнения, как «низкий уровень квалификации сотрудников», «грубый», «очень медленный» и др.

Также отмечено, что большая часть критических замечаний не удовлетворены качеством результата оказания услуг.

В связи с этим, на совещании были озвучены несколько предложений  и поручений, что специалисты работающие с населением в ЦОНах Шымкента, по повышению добропорядочности и вежливости, также по направлению на предоставление высококачественных услуг.

В результате принятых мер мы надеемся, что наряду с повышением качества оказания государственных услуг, будет способствовать повышению доверия населения к деятельности государственных органов.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Воскресенье 11.09.2024 17:48:01
ЕЛ МАҚТАНЫШЫ» ЖОБАСЫ...
Воскресенье 10.09.2024 15:21:03
Семейный бум...
salem-shym.kz