1) Мемлекеттік органдардың персоналды басқару қызметтерінің қызметін үйлестіру және мониторинг жүргізу;
2) Мемлекеттік қызметтің кадр құрамы жай-күйіне мониторинг және талдау жүргізу;
3) Мемлекеттік қызмет саласында бірыңғай саясатты қалыптастыру;
4) Мемлекеттік органдардың Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет саласындағы заңнамасын сақтауына мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;
5) Жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) және шешімдеріне шағымдарын қарау Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет саласындағы заңнамасын бұзу, сондай-ақ қызметтік этиканы сақтау мәселелері бойынша;
6) Мемлекеттік органдарда мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманың, сондай-ақ қызметтік этиканың сақталуы бойынша тексерулер жүргізу;
7) Агенттіктің басшылығына лауазымды адамдарға және мемлекеттік органдарға мемлекеттік қызмет саласындағы заңнаманы бұза отырып қабылданған олардың шешімдерінің күшін жою туралы ұсыныстар енгізу;
8)Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексте белгіленген тәртіппен әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар жасау;
9) Департаменттің құзыреті шегінде әкімшілік істерді қарау;
10) Мемлекеттік қызмет туралы заңнаманы бақылау саласында басқа да мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау;
11) Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша мемлекеттік қызметшілер мен азаматтарға кеңес беру;
12) Қызметтік әдеп нормаларын бұзуға, оның ішінде мемлекеттік қызметке кір келтiретін тәртіптік теріс қылықтарға жол берген С-О-1, С-О-2, C-R-1, C-R-2, D-1, D-2, D-О-1, D-O-2, Е-1, Е-2, E-R-1, E-R-2 санаттарындағы мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің, сондай-ақ дербес лауазымға орналасқан әдеп жөніндегі уәкілдің тәртіптік жауаптылығын мемлекеттік қызмет iстерi жөнiндегi уәкiлеттi органның облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы әдеп жөніндегі кеңестері қарайды;
13) Электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді қоспағанда, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүзеге асыру;
14) Мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапасына мемлекеттік бақылауды жүргізу;
15) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау жүйесін жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу;
16) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторингті жүргізу;
17) Мемлекеттік органдарға, көрсетілетін қызметті берушілерге қатысты мемлекеттік қызметтерді көрсету саласындағы заңнаманың, мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттерінің талаптарын сақтау бойынша тексерулерді жүргізу;
18) Мемлекеттік қызметтерді көрсету саласындағы заңнаманы сақтау мәселелері бойынша мемлекеттік органдардың немесе лауазымды тұлғалардың іс-әрекеттеріне және шешімдеріне қатысты жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау;
19) Жеке тұлғаларға және коммерциялық емес ұйымдарға мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу жөнінде ақпараттық, консультациялық, әдістемелік қолдау көрсетеді;
20) Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына қанағаттанудың мониторингін жүзеге асыру;
21) Мемлекеттік органдармен көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын және оларды көрсету рәсімін арттыру бойынша ұсыныстарды әзірлеу;
Департаменттің сенім телефоны: 51-51-51
Добавить комментарий
Воскресенье 29.10.2025 20:21:11
Мемлекеттік қызметшілердің әдептілік деңгейін арттыруға бағытталған түсіндірме семинар өтті...Воскресенье 29.10.2025 18:20:23
Мемлекеттік қызметшілерге Әдеп кодексінің талаптары түсіндірілді...Воскресенье 29.10.2025 18:17:41
Әдеп кодексінің талаптарын сақтау барлық мемлекеттік қызметшілердің міндеті...Воскресенье 24.10.2025 10:41:42
В Шымкенте рассказали о редких именах новорожденных приуроченных к праздникам...Воскресенье 23.10.2025 13:40:49
Шымкентцы получающие права впервые, могут подать заявку через мобильное приложение «ЦОН»...Воскресенье 06.10.2025 17:15:35
КАЗАХСТАНСКИЕ СТРЕЛКИ ПОКАЗЫВАЮТ СВОЁ МАСТЕРСТВО НА III ИГРАХ СТРАН СНГ ПО ПУЛЕВОЙ СТРЕЛЬБЕ!...Воскресенье 02.10.2025 13:07:09
Курьерская доставка доступна в ЦОНах Шымкента...Воскресенье 01.10.2025 12:28:16
1 октября дежурные ЦОНы Шымкента функционируют по новым адресам...Воскресенье 23.09.2025 16:19:41
Теперь проверить историю автомобиля можно через приложение «ЦОН»...Воскресенье 22.09.2025 18:20:21
Интересные имена для новорожденных в городе Шымкент...Воскресенье 20.09.2025 11:19:52
Госкорпорация системно проводит обучения по совершенствованию процессов оказания государственных услуг...Воскресенье 12.09.2025 17:03:49
В Казахстане отметят День семьи: с начала года в Шымкенте зарегистрировано около 5 тысяч браков...Воскресенье 05.09.2025 17:36:22
ЦОНы Казахстана приняли участие в республиканском челлендже #ATAZAN_AZAMAT_KZ...Воскресенье 03.09.2025 19:53:54
Жители Шымкента теперь могут оформить «Договор купли-продажи авто» в мобильном приложении «ЦОН»...Воскресенье 28.08.2025 10:37:08
В ЦОНах Шымкента стартовал челлендж #ATAZAN_AZAMAT_KZ...Воскресенье 26.08.2025 12:37:40
Жемчужная свадьба стала частью празднования 30-летия Конституции в Шымкенте...Воскресенье 18.08.2025 11:01:25
В Шымкент с 18 августа прекращает работу ЦОН №2 Енбекшинского района...Воскресенье 29.07.2025 17:05:45
Как технологии «Blockchain» повышают скорость оказания госуслуг...Воскресенье 24.07.2025 13:20:11
Центр «Таным» обучил более 4 000 сотрудников госорганов и организаций в первом полугодии 2025 года...



