Мемлекеттік қызметшілерге сәйкестендіру картасы пайдалануға беріледі.
Мемлекеттік қызмет істері Агенттігінің төрағасының бұйрығына сәйкес, ағымдағы жылдың 1-ші маусымынан бастап мемлекеттік қызметшілердің сәйкестендіру карталары (ID карталар) қолданысқа енгізілді.
Сәйкестендіру картасы — мемлекеттік қызметші жұмыс атқаратын мемлекеттік мекеме, қызметкердің аты-жөні, лауазымы көрсетілген қызметтік құжат болып табылады және толығымен қызметтік куәлікті алмастырады.
Аталған карта арқылы мемлекеттік қызметшінің жұмыс орнында уақытылы болуы мен мемлекеттік органдарға жұмыс бабымен кіріп-шығу барысын «Е-қызмет» ықпалдастырылған ақпараттық жүйесіне тіркеледі.
Сәйкестендіру картасы көп қабатты материалдан жасалады және мемлекеттік қызметшілерге төрт жылға жарамдылық мерзімімен беріледі. Барлық мемлекеттік мекемелерге кіру «СКУД» қондырғысына картаны қойып, қызметшінің жеке басын куәландыру арқылы жүзеге асады.
Осы орайда, ID карталарды қолдану тәртібі бойынша Департамент тарапынан қаламыздың барлық мемлекеттік органдарына хат жолданып, түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Сәйкестендіру картасы алдағы уақытта мемлекеттік қызметшілердің еңбек тәртібін жетілдіріп, жұмыстың тиімділігін арттыруға ықпал ететіні сөзсіз.
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Агенттігінің Шымкент қаласы бойынша Департаменті басшысының орынбасары, Әдеп жөніндегі Кеңес хатшылығының меңгерушісі — Раева Аянай Мұхитқызы
Государственным служащим предоставляется в пользование идентификационная карта.
В соответствии с приказом председателя Агентства РК по делам государственной службы с 1 июня текущего года государственными служащими введены в действие идентификационные карты (ID карты). Идентификационная карта-служебный документ, в котором указывается государственное учреждение, в котором работает государственный служащий, фамилия, имя, отчество, должность работника. Данная карта фиксируется в интегрированной информационной системе «Е-кызмет» за своевременным пребыванием государственного служащего на рабочем месте и посещением государственных органов. Идентификациоанная карта изготавливается из многослойного материала и выдается государственным служащим со сроком действия на четыре года. Вход во все государственные учреждения осуществляется путем удостоверения личности служащего с проставлением карты на установке «СКУД». В связи с этим, Департаментом были направлены письма во все государственные органы города и проведены разъяснительные работы по порядку использования ID карт. Безусловно, идентификационная карта будет способствовать дальнейшему совершенствованию трудовой дисциплины государственных служащих и повышению эффективности работы.